četrtek, 17. september 2009

BLA BLOG BLA BLA BLOG

Open source je zakon:) Zato prisegam na bloge. So enostavni, fleksibilni in ZASTONJ!!! Ob tej priložosti naj na kratko opišem evolucijo mojega bloganja. Začela sem s temle osebnim blogom, nadaljevala z blogom našega fleta. Spomladi sem se zaposlila v CONI Fužine, kjer sem bila med drugim zadolžena tudi za postavitev njihove začasne virtualne podobe. Nekaj kar lahko ustvariš čez noč in kar lahko nato ureja vsak gumpec :) Blog sem poskusila obikovati po vzoru internetnih strani z značilnimi meniji in nastalo je tole. Nedavno tega pa sem se poblizje spoznala še s predlogami (templates), se jih naučila malce prirediti, jih zmanipulirati in nastala je mrezo blogov za SPM (Društvo za razvoj skupnostnih rogramov za mlade), ki jih najdete na tem naslovu. To je to. Bog ve kaj mi bo uspelo spacati skupaj v prihodnje:)

1 komentar:

  1. ti si carica!!! internetni gumpci pa imamo z urejanjem bloga včasih kar nekaj težav :-(

    meta

    OdgovoriIzbriši